Linux a Games -- Half-Life CounterStrike Day of Defeat

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Září 16 14:28:49 CEST 2004

Thu, Sep 16, 2004 at 12:36:35AM +0200  AntiTrust - AT napsal:
> **OT: STEAM:
> Sluzi to na to, ze si kupite o5 (stare casto nefunguju) HalfLife a
> zadarmo cez net mozete hravat na 2000-15000 servroch.

To je subjektivni. Steam slouzi primarne k tomu, aby
za a) se to vubec nedalo hrat bez CD klice (coz ale samozrejme nikdy nemuze
      byt pravda)
   b) mohli vyvojari zcela automaticky testovat nedodelany software na
      hracich, nebot steam automaticky updatuje a clovek s tim nic nenadela

> 2. Hrac nainstaluje stary HL - stiahnu sa mu vs. updates pre HL, CS, DoD
> a dalsie mods a udrzuju sa mu aktualne.

Stahnu si maly (relativne) steamovy instalator, vytvorim ucet, zadam cd klic a
pokud jsem lucky enough, tak mi to da seznam her a pak uz je to pohoda. Zadny
stary HL nepotrebuju (jen kvuli cd klici).

> 3. Aktualne mapy a pod. - jednoducho, ak ma clovek >=256kbit a hrava
> denne, tak po spusteni caka 5sek. az par minut (cas od casu 30-50min.),
> ale ziadne patche, updates, nove mapy verzie map, botov a pod. - vsetko
> funguje celkom samo.

Vsechno funguje az moc samo... Uzivatele steamu jsou jen nesvepravna hromada
nedobrovolnych betatesteru.

> 4. Kvalita steamu - vraj od 04/2004 to celkom ujde nepada to, logovanie
> je rychle a pod. V liste si vyberiete, co hrate - CS, DOD ... a ide to.

Njn. Kdyz je nekdo lucky enough... :]

> 5. Samozrejme, ide to aj cez LAN ...

Jo, pokud mate legalni klic, povedlo se vam to nainstalovat, prihlasili jste
se tak to pak snad nejak jde... Poradat offline LAN party je docela riziko
protoze kdyz se steam rozhodne ze se "odhlasi" tak nazdar.

--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/   tomi na nomi.cz :