FTP servery a velikost MTU (was:Re: ftp.linux.cz z gprs nejede)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 16 16:26:10 CEST 2004

Dne čtvrtek, 16. září 2004 13:06 jste napsal(a):
> Me to teda jede v pohode - mam GPRS pres Go kartu (takze vnitrni IP a NAT)
>
> (to) ftp.linux.cz
> Connected to odysseus.linux.cz.
> 220 ProFTPD 1.2.9 Server (Faculty of Informatics) [odysseus.fi.muni.cz]
> Name (ftp.linux.cz:centrino): anonymous
> 500 AUTH not understood
> SSL not available
> 331 Anonymous login ok, send your complete email address as your password.
> Password:
> 230-Hello, UNKNOWN at gprs209-66.eurotel.cz!

KOukal jsem na kdeco, jediné, co jsem kdysi změnil, byla velikost paketů, žeby
to na to mělo vliv? Mám mru 527 a mtu 284. Třeba linux.contactel.cz a fůra
dalších jede v pohodě.

Po změně mtu na 1500 se však připojím úplně v pohodě!!!

Jenže s mtu 1500 je gprs na browsení prakticky nepoužitelné pokud děláte
najednou ve více oknech, třeba kdž hledáte něco).

Bylo by tedy možné nějakým způsobem zajistit, aby FTP na linux.cz chodilo i s
jinou velikostí paketů, než těch měděnooptických 1500?

[lukesh na localhost skripty]$ ftp ftp.linux.cz
Connected to odysseus.linux.cz.
220 ProFTPD 1.2.9 Server (Faculty of Informatics) [odysseus.fi.muni.cz]
500 AUTH not understood
500 AUTH not understood
KERBEROS_V4 rejected as an authentication type
Name (ftp.linux.cz:lukesh): anonymous
331 Anonymous login ok, send your complete email address as your password.
Password:
230-Hello, UNKNOWN at gprs40-4.eurotel.cz!

    Vitejte na FTP serveru           Welcome to the FTP server of
     Fakulty informatiky                Faculty of Informatics
 Masarykovy univerzity v Brne          Masaryk University, Brno

[...]

 -System Administrator <ftp-admin na informatics.muni.cz>
230 Anonymous access granted, restrictions apply.
Remote system type is UNIX.
Using binary mode to transfer files.
ftp>

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux