FTP servery a velikost MTU

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 16 17:55:06 CEST 2004

Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> writes:

> David Rohleder wrote:
> : Nastavil jsem si MTU na 284 (na ethernetu) a jede to bez
> : problemu. Takze problem nebude ve ftp.linux.cz
> :
> 	Hmm, tak to je fakt dobry. Nikdy by me nenapadlo ze se MTU
> takto muze projevit z "prijimajici" strany. Dival jsem se tcpdumpem,
> a on to nizsi MTU promitne do navrhovaneho MSS v SYN-packetu. Fakt dobre.
> Ale krome TCP myslim nijak nezabranis tomu, aby ti po ethernetu neprisel
> vetsi packet nez tebou nastavene MTU.

Dival jsem se na to tcpdumpem a neprisel mi nikdy paket delsi nez 244B
:-) Ono pokud totiz pouziva MTU Path Discovery, tak mu asi nedojde pri
vetsich paketech ta spravna odpoved.

Ono i to MRU na p-t-p linkach je, bych rekl, doporuceni druhe strane
aby mi neposilala nic delsiho nez co chci.

Ostatne jak sam rikas, tak MSS se nastavuje podle MTU navazujici
protistrany, takze MRU nikde nehraje zadnou roli.

Brno, Czech Republic