FTP servery a velikost MTU

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Čtvrtek Září 16 18:30:58 CEST 2004

David Rohleder wrote:
: Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> writes:
:
: > David Rohleder wrote:
: > : Nastavil jsem si MTU na 284 (na ethernetu) a jede to bez
: > : problemu. Takze problem nebude ve ftp.linux.cz
: > :
: > 	Hmm, tak to je fakt dobry. Nikdy by me nenapadlo ze se MTU
: > takto muze projevit z "prijimajici" strany. Dival jsem se tcpdumpem,
: > a on to nizsi MTU promitne do navrhovaneho MSS v SYN-packetu. Fakt dobre.
: > Ale krome TCP myslim nijak nezabranis tomu, aby ti po ethernetu neprisel
: > vetsi packet nez tebou nastavene MTU.
:
: Dival jsem se na to tcpdumpem a neprisel mi nikdy paket delsi nez 244B
: :-) Ono pokud totiz pouziva MTU Path Discovery, tak mu asi nedojde pri
: vetsich paketech ta spravna odpoved.

	No, ale to jen kvuli tomu MSS v TCP. Takze se PMTU discovery
ani nestihne spustit. PMTU discovery by se pouzilo, pokud by k tobe
_prisel_ packet vetsi nez 244B. :-)

-Y.

btw, David, I'm wondering about this loop: [...]  Is this
a busy-wait-until-someone-plugs-in-more-ram-chips thing? ;)  --Andrew Morton