neviditelny zrout pameti?

Petr Duchon pduchon na chello.cz
Čtvrtek Září 16 23:56:34 CEST 2004

mam dobrou zkusenost s postgre. instalace oracle sezere 3G, bez
databaze.  postgre ma 50MB, a v pohode zvladne tabulky
s radove miliony zaznamu. selecty nad takovymi tabulkami byvaji do 1s,
pokud je poradne oindexujete a optimalizujete.
vsecko se to vleze do RAM, protoze postgre neni tak nenazrany jako
oracle, takze vic pameti zbyde na databazi.

Ale pokud potrebujete opravdovy vykon s obrovskymi databazemi + 100%
stabilitu a dobre plsql, tak vam asi nic jineho nez Sun/Oracle nezbyde.
A to byste mel asi najmout datamanagera, co by se o to furt staral.

Petr.

Jaroslav Lukesh wrote:

>Zatím mi schází 10372kB, ale to jedu 4 days,  8:38 (jističe :-( )
>
>ipcs mi moc nepomohlo, neboť jeho součet je 18667,5kB což je víc než mi
>schází. Ani žádnou kombinací jeho čísel jsem se nedopátral výsledku.

secetl jste mozna vsecky segmenty vsech programu. pokud vim, tak nic
krome pameti programu, sdilene pameti a bufferu/cache jadra uz neni.