neviditelny zrout pameti?

luc xxlucas na centrum.cz
Čtvrtek Září 16 22:08:50 CEST 2004

Dne čt 16. září 2004 23:56 Petr Duchon napsal(a):
> mam dobrou zkusenost s postgre. instalace oracle sezere 3G, bez
> databaze.  postgre ma 50MB, a v pohode zvladne tabulky
> s radove miliony zaznamu. selecty nad takovymi tabulkami byvaji do
> 1s, pokud je poradne oindexujete a optimalizujete.
> vsecko se to vleze do RAM, protoze postgre neni tak nenazrany jako
> oracle, takze vic pameti zbyde na databazi.
>
> Ale pokud potrebujete opravdovy vykon s obrovskymi databazemi + 100%
> stabilitu a dobre plsql, tak vam asi nic jineho nez Sun/Oracle
> nezbyde. A to byste mel asi najmout datamanagera, co by se o to furt
> staral.

> [...]
mam SUN/Oracle a nenacham na nej dopustit, dokonce jsem na stejnou
masinu pustil i MySQL.... prej je docela vykone >>> zkusime...Jinak mam
v oraclu 8.1.7 tri instance a 10Gb a tabulek s miliony radku jak
na..... a vse je super a bezi....

vrele toto doporucuji(Kdyz neni sun nahradit libovolnym linuxem co se
tyce stability je to stejne....)

--
luc
Mandrakelinux release 10.1 (Community) for i586