OT: SPAM !!

Jiri Kulhan Jiri.Kulhan na Sun.COM
Pátek Září 17 00:22:12 CEST 2004

Petr Šobáň wrote:

> Narážel jsem na to že ty normální náhražky at atd... roboti znají.
> A pokud začneme používat něco nezvyklého viz:
>
> "sobTento.text.odstraň.a.bude.to.OKan(tady_napiš_to_A_v_kroužku)soban(tečička)cz"
>
> Tak toto robot určitě nerozlouskne :-))))
>
> Tak se do toho tak zamotáte že to ani vy nerozmotáte :-)

Koneckoncu jde o to, zamotat to tak, aby se v tom nevyznal robot. Lidsky
mozek ma v nekterych smerech stale jeste navrch. Pokud ale nekteri
preferuji mozek setrit a pouzivat cut-and-paste na adresy, tak to holt
bude muset vyresit nejaky restriktivni pristup ke konferenci nebo osobni
antispamovy filtr.

> Tady by to nějaký učinek mělo mět protože robot bude hledat určitě jako první
> adresy na stránkách v archívu.

Take bych rekl, ze vetsina harvesteru bude zacinat na webu. Docela se mi
v tomhle libi pristup sourceforge, tam na webu neuvidite jedinou
pouzitelnou adresu. Chces psat lidem z konference? Tak se do ni prihlas
a odebirej ji mailem. Hacek je tomhle pristupu v tom, ze AFAIK sf,net
nepodporuje newsy.

Jirka