Total OT: Re: Nema to smysl (Re: Nekorektni argumentace)

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 17 08:22:36 CEST 2004

On Thu, 2004-09-16 at 19:39 +0200, Petr Balas wrote:

> Ehm nechcete si ten Debian nejprve vyzkouset nez o nem budete neco tvrdit?
> stable na server a testing/unstable na stanici mi funguje vice nez dobre.

Take si myslim, ze formulace typu "nez nekdo muze potrebovat" jsou dost
nestastne. Cozpak uzivatele Debianu jsou nikdo a ta distribuce upada v
zapomneni a nikdo ji nepouziva? Delat z urcite skupiny lidi pitomce co
nejsou schopni posoudit co potrebuji ke sve praci mi nepripada jako
zpusob jak se v podobnych "debatach" k necemu dojit. Urcite by dotycny
mel par mesicu kazdy den Debian pouzivat a pak se teprve ozvat.

	Karel

--
Karel Zak
http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/