Total OT: Re: Nema to smysl (Re: Nekorektni argumentace)

Jan Marek jmarek na jcu.cz
Pátek Září 17 09:36:40 CEST 2004

Dd,

On Fri, Sep 17, 2004 at 08:22:36AM +0200, Karel Zak wrote:

> Take si myslim, ze formulace typu "nez nekdo muze potrebovat" jsou dost
> nestastne. Cozpak uzivatele Debianu jsou nikdo a ta distribuce upada v
> zapomneni a nikdo ji nepouziva? Delat z urcite skupiny lidi pitomce co
> nejsou schopni posoudit co potrebuji ke sve praci mi nepripada jako
> zpusob jak se v podobnych "debatach" k necemu dojit. Urcite by dotycny
> mel par mesicu kazdy den Debian pouzivat a pak se teprve ozvat.

ale lidi, nerozjizdejte ten flame dale... Zkusme to interpretovat
treba tak, ze onen "nekdo" znamena ja a jeste mozna nekolik
dalsich lidi v mem okoli. A to klidne muze byt pravda bez
jakehokoliv stinu urazky. Ac Debian rutinne pouzivam, tak snad
muzu priznat tomu druhemu, ze nenaplnuje jeho predstavy, ne?

Nechte adrenalin na pokoji :-)))

Proste "nekdo" <> "vsichni".

> 	Karel

Zdravi
Honza Marek
--
Ing. Jan Marek               | Nez mi poslete prilohu .doc, .xls
University of South Bohemia  | nebo .ppt, prectete si, prosim,