OT: SPAM !!

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pátek Září 17 12:28:54 CEST 2004

On Fri, 2004-09-17 at 11:48 +0200, Pavel Kankovsky wrote:
> Je pravda, ze 498 spamu za 2,5 mesice, cili nejakych 75 dni, neni az tak
> malo. To je cca 6-7 za den. Plus neco, od oka odhadem tak 10 denne, kusu
> odpadu z ruznych cerviku.

 Je, to bych chtel take. V soucasne dobe jsem na 30 spamu za den a to
mam pocit, ze je to celkem dobre. Zatim muj rekor byl za vikend v inboxu
10000 mailu jako nasledek nejakeho cerva. Ma to, ale i svoje pozitiva --
uz je mi jedno kde v jakem archivu, listu nebo web strance je uvedena
moje adresa a nejsem priznivcem zadneho przneni apod.

  Karel

--
Karel Zak
http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/