Datum a cas vytoreni souboru v budoucnosti - jak opravit ?

BuFran BuFran na seznam.cz
Pátek Září 17 15:24:53 CEST 2004

Dobry den,

      Tak jsem nainstaloval Linux Debian 3.0 Woody na svuj server a po
dokonceni konfigurace a rozbehnuti jsem zjistil, ze stroj mel posunuty
hardwarovy cas. Jelikoz jsem menil konfiguraky atd ... takze jsou
nastaveny Creation Time / Modification time v "budoucnosti" (resp.
na 1.12 2004). Bohuzel potrebuji, abych mel cas synchronizovan kvuli
DNS... JENZE pokud zmenim cas a modifikuji nejaky soubor, tak bude mit
vlastne cas modifikace v minulosti - a to bude vadit (aspon myslim)
minimalne logum. MAKE ma take problemy ...

Bohuzel server jiz nemohu preinstalovat, tak jsem hledal nejaky program,
ktery by mi umoznil celymu souborovymu stromu nastavit cas napriklad 1.
zari 2004 pred tim, nez zmenim cas.

Objevil jsem program touch, ktery umi zmenit pouze cas "Modification"
a "Access" ale uz neumi "creation" :(

Chtel bych se zeptat, jestli bude nejakym programum vadit "Creation
date v budoucnosti" nebo "Creation date > Modification date" pred tim,
nez to tim touchem precasuji ... Popripade jestli existuje nejaka
utilitka, ktera umi nastavit "Creation Time" souboru.

Souborove szstemz pouzivam vyhradne ext2fs

--
S pozdravem,
 Frantisek Burian