Datum a cas vytoreni souboru v budoucnosti - jak opravit ?

Zdenek Pytela pytela na phil.muni.cz
Pátek Září 17 15:42:27 CEST 2004

BuFran pise:
>       Tak jsem nainstaloval Linux Debian 3.0 Woody na svuj server a po
> dokonceni konfigurace a rozbehnuti jsem zjistil, ze stroj mel posunuty
> hardwarovy cas. Jelikoz jsem menil konfiguraky atd ... takze jsou
> nastaveny Creation Time / Modification time v "budoucnosti" (resp.
> na 1.12 2004). Bohuzel potrebuji, abych mel cas synchronizovan kvuli
> DNS... JENZE pokud zmenim cas a modifikuji nejaky soubor, tak bude mit
> vlastne cas modifikace v minulosti - a to bude vadit (aspon myslim)
> minimalne logum. MAKE ma take problemy ...

> [...]
	Nic jak Creation Time neexistuje. Pokud vam vadi budouci ctime
(normalnim programum by vadit nemela), tak libovolnym postupem zmente treba
prava na neco jineho a zase zpatky, treba skriptem v perlu prohnanym pres
find /cesta -print0 | xargs -0 skript.pl

--

--Zdeněk <pytela na phil.muni.cz>