Debian backports

Matej Cepl cepl-ZO4F0KnmCDHk1uMJSBkQmQ na public.gmane.org
Sobota Září 18 16:15:32 CEST 2004

On 2004-09-17, 12:18 GMT, David Rohleder wrote:

> No jo, tak pokud nechci ani moc novy, ani moc stary, zkratka stary
> prave tak akorat, tak to mam vazne problem :-) (zkus si v obchode
> koupit tvaruzky stare tak akorat :-)

Abych se trochu zastal Debianu, tak i takto nesmyslný (IMHO) požadavek
Debian dokáže splnit. Dokonce i mnohý uživatel Debianu neví o
fantastickém serveru http://snapshot.debian.net (řekněte mi, která
distribuce nabízí něco podobného?) a tam najdete všechny balíčky samby,
které byly kdy součástí Debianu. Bohužel Vaše 2.2.11 tam není, protože
pravděpodobně nikdy nebyla pro Debian nakompilována. Na druhou stranu
kdybych opravdu byl enterprise uživatel, tak by mi zkušenosti radila, že
většinou není moc velký problém zkompilovat Debian balíček z kombinace
původního tarballu na který aplikujete nebližší podobný diff.gz.
Většinou to funguje po několika nutných opravách.

Matěj

--
Matej Cepl,
GPG Finger: 89EF 4BC6 288A BF43 1BAB  25C3 E09F EF25 D964 84AC