Debian backports

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 22 05:20:48 CEST 2004

On Sat, Sep 18, 2004 at 10:15:32AM -0400, Matej Cepl wrote:

> Abych se trochu zastal Debianu, tak i takto nesmyslný (IMHO) požadavek
> Debian dokáže splnit. Dokonce i mnohý uživatel Debianu neví o

Pouzivat unstable/testing je nesmysl, protoze prijdete o bezpecnostni
updaty. To same plati i o jinych podobnych meziverzich.

> fantastickém serveru http://snapshot.debian.net (řekněte mi, která
> distribuce nabízí něco podobného?) a tam najdete všechny balíčky samby,
> které byly kdy součástí Debianu. Bohužel Vaše 2.2.11 tam není, protože
> pravděpodobně nikdy nebyla pro Debian nakompilována. Na druhou stranu
> kdybych opravdu byl enterprise uživatel, tak by mi zkušenosti radila, že

Enterprise uzivatel si prave tohle dovolit nemuze. Jen tak placnout
ohromny diff bez struktury nekam je naivni (anzto se vubec nevi, co
vsechno ten diff dela).

> většinou není moc velký problém zkompilovat Debian balíček z kombinace
> původního tarballu na který aplikujete nebližší podobný diff.gz.
> Většinou to funguje po několika nutných opravách.

...a pak se nechat kvuli side-efektum sefem nakopat do zadku...

Kdy uz konecne rozum prosakne skrz nabozenstvi a mistni apostolove
pochopi, ze ani ta jejich (TM) distribuce nema sama "nej" a ma take
evidentni problemy?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz