Typy konektoru optickych kabelu pro switch

NOVOGEAR administrator@novogear.cz administrator na novogear.cz
Pondělí Září 20 09:16:20 CEST 2004

Omlouvam se za prispevek nesouvisejici s Linuxem, ale
nikde jinde nenajdu tolik lidi, kteri maji zkusenosti s
LAN problematikou. Jako omluvou mi budiz nekolikalete
bezproblemove pouziti Linuxu na serverech, soucasne
zavadeni Linuxu do terminalu pro zavadeni dat ve vyrobe,
a uvazovany (a velmi realny) budouci prechod na Linuxove
desktopy.

O co jde:

Mame dve budovy, ktere budou propojeny optickym kabelem,
vzdalenost cca 200m

Otazka c1:
Jake konektory se pouzivaji pro zakonceni optickeho kabelu?

Otazka c2:
Je vhodne pouziti switche Dell PowerConnect 2624, ktery ma
10/100/1000Base-T/SFP combo port, na obou koncich optickeho
kabelu?

Otazka c3:
Jaky typ je T/SFP port? Ja jsem nasel jen nejake SC a ST
konektory?

Otazka c4:
Neznate nejake www stranky s touto problematikou?

Predem dekuji

S pozdravem

Ondrej Prokop
NOVOGEAR