RH9=>FC2 & USB

pavel křížek pavelkr na umtn.fme.vutbr.cz
Pondělí Září 20 09:18:26 CEST 2004

            Po upgrade z RH9=>FC2 nastaly problémy s čímkoliv co komunikuje po USB. Foťák, usb flash atd... Chápu, že je to přechodem jádra řady 2.4 na 2.6, ale nevím čím by to mohlo být. MB je VIA 82c686.
Samozřejmě mám problémy i s Alsou, ale to je věc desky.S původním modulem OSS by to mělo fungovat.

Jinak jsem dlouho otálel s UPGRADEM, ale okolnosti nových SW o tom rozhodly. Jsem uživatel pouze desktopu.

Pokud se dívám na HW zařízení USB porty tam vůbec nejsou. Prošel jsem kde co, ale nic kloudného jsem nenašel.
                                                                                        Děkuji za pomoc Křížek Pavel

Pozn. Velmi jsem překvapen rychlosti jádra řady 2.6. Čekal jsem, že budu muset po Upgrade vyměnit HW a mám pocit, že je to rychlejší než RH9