SPAM :-(

Tomáš Němec borg.dax na quick.cz
Pondělí Září 20 15:20:55 CEST 2004

V Po, 20. 09. 2004 v 14:53, Martin Lebeda píše:
		Zdravím,
řekl bych že se neshodneme, pokud jste např. správce sítě, tak víte že..

...je lepší problémům předcházet, než je následně řešit...

a pokud problém řeším, tak je to z mého pohledu špatně, neb jsem něco
zanedbal, a měl jsem tomu předejít.

    Váš antispam je řešení(nejspíše účinné řešení, ale řešení problému),
ale předejetí je to že by jste ten spam z konference vůbec nedostal.

Pokud by se předešlo zaspamování konference, pak by nemuselo dojít k
následným řešením spamassasinem, nebo filtry e-klientů.

P.S.opravte mne pokud se pletu...?

> To bude ten důvod proč je mi to jedno - já jich tahám kolem 200 denně
> a 99.999% mi jich zahodí můj antispam.

                                Hezký den
                                           Tomáš Němec
--