SPAM :-(

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Září 21 07:59:39 CEST 2004

Dne 20.09.2004 v 15:20 +0200, Tomáš Němec napsal(a):
> V Po, 20. 09. 2004 v 14:53, Martin Lebeda píše:
> 		Zdravím,
> řekl bych že se neshodneme, pokud jste např. správce sítě, tak víte že..
> ...je lepší problémům předcházet, než je následně řešit...
> a pokud problém řeším, tak je to z mého pohledu špatně, neb jsem něco
> zanedbal, a měl jsem tomu předejít.
>     Váš antispam je řešení(nejspíše účinné řešení, ale řešení problému),
> ale předejetí je to že by jste ten spam z konference vůbec nedostal.
> Pokud by se předešlo zaspamování konference, pak by nemuselo dojít k
> [...]

Ano - máte pravdu v tom, že je lepší problémům předcházet, než je
následně řešit. Pouze si myslím, že účinnost řešení by měla být
adekvátní vynaloženému úsilí a získané výhody přesahovat získané
nevýhody. Tedy zisk by měl převyšovat náklady - základní ekonomická
poučka.

V navrhovaných řešeních tomu tak není. S touto debatou končím a
doufám, že navrhovaná řešení, podle mého názoru neúčinná, *nebudou*
realizována (odpojení news, uzavření konference, zmršení archívu).

--
Martin Lebeda
  ...nebruc, taky jsi se ucil...