ADMIN: co se spamem v konferenci

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Září 20 20:32:31 CEST 2004

On 19:05 20/09/04 Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> wrote:
>     Dobry den,
Cauko,

> - pri prochazeni archivu jsem si vsiml, ze spamy jsou temer bez
> vyjimky prvni maily v threadu (cili ze se spammerum obvykle
> nepodari dat do mailu smysluplne In-Reply-To:). Cili ze bych
> treba snizil limit u SpamAssassinu, kdyby mail zacinal thread.
Co tak radsej trocha ine: spravit pravidlo do SA matchujuce neexistenciu
In-Reply-To a dat mu pozitivne bodove ohodnotenie?

Pripadne mam este dalsi navrh, skus vycucat z logov, ako SA ohodnotilo tie
spamy, ktore presli, a postnut resulty niekde na webe. Potom mozes cast
analyzy "outsourcnut" a mozu sa na to blizsie mrknut ludia z konfery.

> -Yenya
MfG shurdeek