ADMIN: co se spamem v konferenci

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Pondělí Září 20 22:14:58 CEST 2004

On 20:28 20/09/04 Petr Simek <psimek na jcu.cz> wrote:
> chodilo hodne spamu).
> Z tech zkoumanych 21 spamu zadny nema ve From email adresu clena
> konference, vetsinou se jedna o falesne ucty z opakujicich se domen
> jako je hotmail.com apod.
Aha, toto som si ani neuvedomil. Poprosim teda Yenyu, aby sa pri pripadnom
hladani riesenia radsej orientoval tym, co SPAMmeri posielajuci cez konferu
skutocne robia, a nie co je teoreticky mozne aby robili. O to je casu
starat sa, ked/ak sa to skutocne stane.

Rovanko si myslim, ze treba oddelit 2 casti problemu (postovanie spamu cez
konferu a zverejnovanie adries postovatelov do konfery), a orientovat sa
najprv/iba na to prve, lebo je to jednoduchsie realizovatlne a meratelne.

S pozdravom
shurdeek