Sitova hra vs. NAT

Tomas Kral linux na jen.cz
Pondělí Září 20 22:47:28 CEST 2004

On Mon, 20 Sep 2004 14:31:27 +0200
Martin Calko <calko.martin na cpost.cz> wrote:

> [...]
> pres NAT ale to se asi nestane.
>
> Nejasnosti: Kdyby nastaveni na strane stanice znamenalo, ze zadane
> hodnoty jsou ty na kterych je ona sama dostupna z internetu znamena to,
> ze port ktery je uveden v konfiguraci hry na stanici je zaroven portem
> na ktery ma byt forwardovano spojeni zvenku? Tedy za predpokladu, ze by
> se melo jednat o forwardovane spojeni smerem dovnitr.
>
> Existuje nejaky obecny postup ktery by resil spojeni pro vetsi mnozstvi
> her nez pro jednu? Je nekde howto nebo popis toho jak mezi sebou
> aplikace tohoto typu komunikuji? Uprimne se mi nechce obetovat na tenhle

Castecne se problem da vyresit presmerovanim urcitych portu. Pokud hra vyuziva M$rkvosofti directplay, da se nekde na googlu najit, ktere porty presmerovat, pak uz jenom  .... iptables

BTW: Verejna adresa pro hrani je to nejlepsi :) proc nekoho ochuzovat?

					S pozdravem Tomas Kral

                                admin of jen.cz
                               & cuniq.net - free wifi at Jes