RH9=>FC2 & USB

Petr Šobáň soban na soban.cz
Úterý Září 21 00:07:22 CEST 2004

pavel křížek napsal(a):
>             Po upgrade z RH9=>FC2 nastaly problémy s čímkoliv co komunikuje po USB. Foťák, usb flash atd... Chápu, že je to přechodem jádra řady 2.4 na 2.6, ale nevím čím by to mohlo být. MB je VIA 82c686.
> Samozřejmě mám problémy i s Alsou, ale to je věc desky.S původním modulem OSS by to mělo fungovat.
>
> Jinak jsem dlouho otálel s UPGRADEM, ale okolnosti nových SW o tom rozhodly. Jsem uživatel pouze desktopu.
>
> Pokud se dívám na HW zařízení USB porty tam vůbec nejsou. Prošel jsem kde co, ale nic kloudného jsem nenašel.
>                                                                                         Děkuji za pomoc Křížek Pavel

> [...]

USB se většinou vyskytuje v modulech -> natahujete patřičné moduly pro USB ?

Viz: lsmod ?
(man lsmod)

A dále máte to natahování modulů zapsané ve správném konfiguračním souboru ?

/etc/modprobe.conf

alias usb-controller ohci-hcd -> případně jiný modul podle vašeho MB ?

|    ICQ    179223500                    |