ADMIN: co se spamem v konferenci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Úterý Září 21 15:26:12 CEST 2004

> V tom pripade navrhuji si nekde precist, jak vlastne ty news
> funguji. Neco takoveho neni vubec mozne realizovat, chceme-li mit zpravy
> z konference dostupne na vsech news serverech (vcetne treba toho Google).
Ja mam news na svem serveru rozbehany (INN) a neco malo jsem o tom precetl
;-) Jde prece nastavit, ze konference je pro registrovane cleny RW a pro
ostatni ReadOnly :-) To by Googlovi nemelo vadit, on tam prece nepise, jen
cte. Kdezto spameri tam pisou a ti by meli smulu.
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)