ADMIN: co se spamem v konferenci

petr.kristan na epos.cz petr.kristan na epos.cz
Středa Září 22 08:41:23 CEST 2004

On Tue, Sep 21, 2004 at 11:34:54AM +0200, Jan Kasprzak wrote:
> Jan Kasprzak wrote:
> : 	Ano, tuhle upravu tam muzu udelat, ale nevim jestli je k necemu,
> : kdyz treba z Google groups si ty adresy taky prectete.
> :
> 	Hmm, zkusil jsem neco spachat - kdyztak zhodnotte.
Huraaaa, aspon neco. Diky.

Mozna bych jeste dal v emailove adrese misto "." (tecka), misto From:
treba Od:, vyhodil bych znacky < > a u nahrazek bych delal mezeru.
Napr:
Od:  petr (tecka) kristan (zavinac) epos (tecka) cz

Pak me sakra nerikejte, ze
nejaky robot ze zahranici rozlouskne kde je v textu vubec nejaka
emailova adresa.

Jeste abychom to byli nakonec schopny precist vubec my :)))

Petr

--
Ing. Petr Kristan
.