Mandrake nebo Fedora?

kontoseparato na seznam.cz kontoseparato na seznam.cz
Úterý Září 21 23:33:26 CEST 2004

Chtel bych ze se stujdijnich duvodu seznamit s Linuxem. Mam nekolik CD z
casopisu, ale rikal jsem si, ze koupim "celou" instalaci. Mam moznost
koupit (stahovat z webu to cele nemuzu) Mandrake 10 nebo Fedoru, oboje
tusim na 4CD (nevim presne).
O Mandraku jsem cetl, ze verze 10 ma "musky" o Fedore (snad krome toho, ze
snad vychazi z RedHatu) nevim nic. Potreboval bych na tom rozchodit Sambu,
se kterou budu experimentovat z Win.

Co byste mi doporucili? Nebo myslite, ze ma vubec smysl sahat po 4CD-ckove
instalaci, ze by nestacila ta casopisova?

Dekuju.