ADMIN: co se spamem v konferenci

Petr Vileta stoupa na practisoft.cz
Středa Září 22 04:04:56 CEST 2004

jen
> : cte. Kdezto spameri tam pisou a ti by meli smulu.
>
> Checht. A jak se udela aby tohle nastaveni mely vsechny news servery
> ve svete?
Mno a nestacilo by, aby cz.comp.linux byl uzavreny alespon na ceskych
serverech a aby svoje konference nepredaval jinam nez na .cz servery? Staci
prece par mailu mezi spravci serveru, ne?
Neumim si dost dobre predstavit, proc by jakykoliv cizinec (krome Slovaku)
bral cz.cokoliv, ale ze zahranicniho serveru a tudiz nerozumim ani tomu,
proc news servery "cz.neco" to vubec predavaji jinam. Pochopim spolupraci
"cz." a "sk.", ale uz treba do "pl." to nedava smysl. Pokud bude Polak,
Nemec, Anglican umet cesky, tak se prece muze pripojit primo na cesky news
server stejne, jako se ja pripojuji primo na news v USA. Nebo jsem neco
nepochopil?
--
Petr

Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)