ADMIN: co se spamem v konferenci

Petr Voralek nazir na comp.cz
Středa Září 22 04:58:45 CEST 2004

> [...]
> serverech a aby svoje konference nepredaval jinam nez na .cz servery? Staci
> prece par mailu mezi spravci serveru, ne?
> Neumim si dost dobre predstavit, proc by jakykoliv cizinec (krome Slovaku)
> bral cz.cokoliv, ale ze zahranicniho serveru a tudiz nerozumim ani tomu,
> proc news servery "cz.neco" to vubec predavaji jinam. Pochopim spolupraci
> "cz." a "sk.", ale uz treba do "pl." to nedava smysl. Pokud bude Polak,
> Nemec, Anglican umet cesky, tak se prece muze pripojit primo na cesky news
> server stejne, jako se ja pripojuji primo na news v USA. Nebo jsem neco

  Ty jsi evidentně dosud nepochopil princip FTN echomailu, natožpak
USENET newsu! :(((  Nebo sis snad pro mezinárodní echomail, místo na
nejbližší HUB pooloval do ameriky?  Proč raději nevyužít stroje u svého ISP?
  Ostatně, proč se (a jiné) obírat o možnost plošného vyhledávání
řešených problémů?  Internet je AFAIK o spojování, ne o separaci.

> Na mail uvedeny v headeru zpravy nema cenu nic posilat, konci to v PR* :-)

   Fakt SKVĚLÝ, takže nezbývá, než gaychatovat zde... :(

--
   Petr Voralek   <nazir@(comp|volny).cz>     24229288 na ICQ

... USENET: Uniting Spammers, Erotomaniacs, Newbies, Extroverts and Trolls.