Debian backports

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 22 10:21:47 CEST 2004

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> writes:

> Enterprise uzivatel si prave tohle dovolit nemuze. Jen tak placnout
> ohromny diff bez struktury nekam je naivni (anzto se vubec nevi, co
> vsechno ten diff dela).

Je spousta baliku, ktere jsou delany tak, ze jsou diffy oddeleny od
puvodniho zdrojaku a teprve pri buildovani baliku se aplikuji na
source balik. Takze buildovani pak vypada tak, ze mam hromadu patchu

patch_opravujici_toto
patch_opravujici_neco_jineho

Takze pokud byly uz v nove verzi ty chyby, ktere obsahuji ty patche
opraveny, tak neni problem je tam proste nedavat. Nebo tam nedavat
vubec zadne patche a pouzit jenom debian-specificke soubory pro
vytvareni baliku. Tam by zadne podstatne veci nastavat nemely.

> ...a pak se nechat kvuli side-efektum sefem nakopat do zadku...
>
> Kdy uz konecne rozum prosakne skrz nabozenstvi a mistni apostolove
> pochopi, ze ani ta jejich (TM) distribuce nema sama "nej" a ma take
> evidentni problemy?

Jasne, pokud uzivatelum zalezi zrovna na zarukach, tak patrne bude
muset uzavrit s poskytovatelem distribuce smlouvu, ktera mu poskytuje
nejakou zaruku a financni odskodneni v pripade, ze balik nebude
fungovat nebo bude fungovat spatne. Debian toto nedela, protoze to
neni komercni distribuce. Dela to nejaka jina linuxova distribuce?

PS: Debian je distribuci, kterou delaji dobrovolnici, je tedy na
ulohy, u kterych vas sef kope do zadku naprosto nevhodna. Na druhou
stranu, kdyz si clovek vybere Debian, tak muze mit zadek okopan dost
malo, dokonce bych rekl, ze i min nez v pripade jinych distribuci.

Brno, Czech Republic