Mandrake nebo Fedora?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 22 12:14:42 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 11:45:39AM +0200, Robert Vojta wrote:

>   Původní CD čeho? Community? Official? Co je Community, o tom už se
> dost flamovalo. Official je oficiální distribuce Mandrakesoftu a
> nepřijde mi, že bych z ní měl mít nějaký extrémně silný smíšený pocit.

1) Official byla hotova dost brzo po Community, aby tam byly nejake
   vyrazne rozdily (viz archiv)
2) dotycny nesdelil, co to vlastne ma (v archivu si najdete, ze i v
   oznacovani od Mandrake a mistnicho zastoupeni byl pekny hokej)
3) dotycny rikal, ze nema volny on-line pristup a tudiz vase hodnoceni
   "nevidim problemy" je zavisle na "pouzivam vsechny dostupne updaty",
   coz u dotycneho pravda zrejme *nebude*

>   Mám-li to vzít všeobecně, každá distribuce s verzí X.0 vyvolává u lidí
> smíšené pocity a je úplně jedno zda-li se jedná o Mandrakelinux, Red Hat
> či jinou.

Takze jako co? To ma byt omluva? Shozeni potizi pod stul? Nebo mi chcete
vysvetlit, ze to zaroven je "skvele" a zaroven "jsou tam mouchy, ktere
jsou naprosto samozrejme"?

>   Někdo nějaké potíže zatlouká? Nevšiml jsem si ... Že by nějaký další
> druh schizofrenie?

Spis by se melo o schizofrenii mluvit pred tim nebo po tom.

Nechapu, proc se dokola rozmazava "dejte si pozor na X". Co vam na tom
tak strasne vadi, ze se to musi pitvat dokola do mrte? A znovu si pak za
tyden precist, ze "potize nejsou" a "potize jsou oduvodnene" nebo
"potize jsou projevem schizofrenie"?

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz