Mandrake nebo Fedora?

Robert Vojta robert.vojta na linuxvoip.net
Středa Září 22 13:12:06 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 12:14:42PM +0200, Milan Keršláger wrote:

> 1) Official byla hotova dost brzo po Community, aby tam byly nejake
>    vyrazne rozdily (viz archiv)

  A zkoušel jste to, díval jste se na rozdíly nebo to je pouze jenom
názor, který jste si vytvořil na základě několika emailů a reakcí lidí?
Já jsem to zkoušel a v Official je odstraněno dost velké množství chyb.
Rozdíl je velký.

> 2) dotycny nesdelil, co to vlastne ma (v archivu si najdete, ze i v
>    oznacovani od Mandrake a mistnicho zastoupeni byl pekny hokej)

  Má CD z časopisu, které nejsou vždy to pravé ořechové.

> 3) dotycny rikal, ze nema volny on-line pristup a tudiz vase hodnoceni
>    "nevidim problemy" je zavisle na "pouzivam vsechny dostupne updaty",
>    coz u dotycneho pravda zrejme *nebude*

  Proč by nebylo? Všichni co vypalují dodávají aktualizované distribuce,
tj. včetně všech updatů a to samé dělá i QCM, která Mandrakelinux
distribuuje. Sice neupravuje originální CD, ale dodává updaty na
zvláštních médiích.

  Takže získat aktuální distribuci včetně updatů v případě, že nemám
dostatečné internetové připojení je jaksi bez problémů.

> Takze jako co? To ma byt omluva? Shozeni potizi pod stul? Nebo mi chcete
> vysvetlit, ze to zaroven je "skvele" a zaroven "jsou tam mouchy, ktere
> jsou naprosto samozrejme"?

  Omluva? Proč? To není omluva - jenom říkám, že každá distribuce s
verzí X.0 má jaké počáteční problémy, protože obsahuje mnohem více
nových prvků než X.0 -> X.1 nebo X.1 -> X.2. Platí to dvojnásob o
verzích, které nejsou "oficiální", tj. Community na kterou neustále
narážíte.

  Pokud chcete kritizovat verzi 10.0 a tvrdit, že byla vydána "za každou
cenu", vyzkoušejte Official a pak se vraťte.

> Nechapu, proc se dokola rozmazava "dejte si pozor na X". Co vam na tom
> tak strasne vadi, ze se to musi pitvat dokola do mrte?

  Pokud napíšete - dejte si pozor na Mandrakelinux 10.0 Community (bez
updatů), tak vůbec nic.