Mandrake nebo Fedora?

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Středa Září 22 12:28:37 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 12:04:05PM +0200, Tibor Pittich wrote:

> [...]
> podla stranky: http://qa.mandrakesoft.com/twiki/bin/view/Main/Mandrake10
> resp. sledovanim jej zmien, bol minimalne od 9.oktobra naplanovany
> release mdk10 na marec 2004, to znamena takmer pol roka dopredu! casom
> sa to samozrejme mierne posuvalo, ale prva konkretna zmienka o presnom
> case release mdk 10 official bola uprostred februara, s tym ze sa
> planuje na koniec marca 2004. potom sa s tym este hybalo par dni hore
> dole. dajme tomu ze to bolo koli tomu ze chceli mat final trosku skor,
> ale to nic nemeni na fakte, ze naplanovane to bolo pol roka dopredu.

Distribuce se vydavaji v pevnych intervalech, takze nejde o to, ze to za
pul roku bude (protoze musi a protoze s tim pocita bussines plan). Jde o
to, co se stihne a co bude zacleneno. FC ma v tomto ohledu volne ruce a
21.12.2003 byl vydan presny plan, ktery byl s ohledem na 2.6 kernel a
jeho stav oznacen za hodne nasponovany (ve 3 cyklech bylo realne na
vyrobu bugfixu jen par tydnu, protoze mate prodlevu na freeze a cekani
az si to lide stahnou a nainstaluji).

> ake potiaze? zname problemy spolu s ich riesenim su popisane na tej
> istej stranke, takze ake zatlkanie? odcenil by som, keby sa pouzivali
> argumenty ktore sa opieraju o relevantnejsie udaje, ako ze "milan
> povedal ze to tak proste bolo".. vopred dakujem za plodnu diskusiu..

Plodna diskuze pro dotycneho se zakladala na faktu, ze ma v ruce jakesi
CD s Mandrake 10 a nema pristup na net. Relevantni informace jsem se
snazil poskytnout a nebyt vasniveho odporu, nebylo to potreba pitvat.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz