Mandrake nebo Fedora?

Středa Září 22 12:04:05 CEST 2004

22. septembra 2004 o 11:32, Milan Keršláger píše:

> IMHO byl plan release zalozen na tom, jak vylozila karty Fedora.

funny.. odhliadnuc od toho ze medzi distribuciami existuje prirodzene
rivalita, pozrime sa na fakty, aby bolo vidno ze kto tu s akymi
argumentami operuje:
podla stranky: http://qa.mandrakesoft.com/twiki/bin/view/Main/Mandrake10
resp. sledovanim jej zmien, bol minimalne od 9.oktobra naplanovany
release mdk10 na marec 2004, to znamena takmer pol roka dopredu! casom
sa to samozrejme mierne posuvalo, ale prva konkretna zmienka o presnom
case release mdk 10 official bola uprostred februara, s tym ze sa
planuje na koniec marca 2004. potom sa s tym este hybalo par dni hore
dole. dajme tomu ze to bolo koli tomu ze chceli mat final trosku skor,
ale to nic nemeni na fakte, ze naplanovane to bolo pol roka dopredu.

> Takze zkuste s temi svymi duvody brzdit. Proste to tak bylo a prineslo
> to potize, ktere neni potreba zatloukat do zeme.

ake potiaze? zname problemy spolu s ich riesenim su popisane na tej
istej stranke, takze ake zatlkanie? odcenil by som, keby sa pouzivali
argumenty ktore sa opieraju o relevantnejsie udaje, ako ze "milan
povedal ze to tak proste bolo".. vopred dakujem za plodnu diskusiu..

--
professional home page                  -> http://tibor.pittich.sk
personal home page                      -> http://phuture.sk