Debian backports

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Středa Září 22 12:48:41 CEST 2004

Milan Keršláger <milan.kerslager na pslib.cz> writes:

> Pochybuju, ze pri poruse automobilu dostanete od automobilky odskodne za
> usly zisk... nebo me chcete rozesmat?

To neni usly zisk. To je nahrada skody pri pouziti vadneho software.

Pokud se v automobilu vybouram a bude prokazano, ze je to zpusobeno
vadou automobilu, tak si patrne budu schopen vysoudit velmi tucne
odskodne. Kdyz zpusobim chybu vadnym balikem od RH, budu schopen
vymahat na RH skodu?

> I automobilka vam nabidne servis a nahradni dily (do urcene doby).
> Obavam se, ze vic nedostanete nikde. Leda byste si uvedomil, ze shanite
> pojisteni. V takovem pripade by zrejme byla nejaka pojistovna ochotna
> vycislit riziko a pozadovat po vas jistou uroven zabezpeceni (tj. musel
> byste mit ty SLA).
>
> Kdyz budete platit a problem se nevyresi, zrejme vam vrati penize. Tak
> jako v obchode (po neuspesne trojnasobne reklamaci IMHO).

IMHO se bavime o nesmyslu. Ani RH ani Debian neni schopen poskytnout
zadne zaruky za svuj software. Jedine co je schopen RH nebo jina
komercni distribuce slibit, je to, ze se problemem zacne vubec
zabyvat.

Brno, Czech Republic