DHCP

Chlopcik Ales chlopcik na vojnem-plzen.cz
Středa Září 22 13:11:21 CEST 2004

Milan Keršláger wrote:

> Pomoci iptables muzete blokovat na routerech a pripadne intranetovem
> Webu jinek kombinace, nez povolene MAC+IP. Povolene MAC muzete blokovat
> i na switch-ich s managmentem.
>
> To ale nikomu nezabrani, aby si dal na jakykoliv pocitac znamou MAC a IP
> a pak vesele pokracoval.

	IMHO 95 % ruznych _ManaGeru_ dokaze (po pul hodine presvedcovani a
vysvetlovani :-) nastavit na svem notasu (WhoKnows :-) IP. Ale ze by sli
az na MAC ?

	IP se da tipnout, odpozorovat ci trefit se do rozsahu (zase tolik
moznosti neni :-). S MAC je TO IMHO trosku horsi (trefit se do mne zname
:-).

	SuperProfika (ktery vi, ze si musi ziskat _spravnou_ MAC) jen tak
nezastavite (ale trosku mu TO ztizim :-). Takove ty
_obycejne_pyrotechniky_ timto zastavim. A o ty vetsinou jde (alespon mne
:-).

	Ales