DHCP

Ales Koval als na regnet.cz
Středa Září 22 14:00:23 CEST 2004

Chlopcik Ales wrote:
> 	IMHO 95 % ruznych _ManaGeru_ dokaze (po pul hodine presvedcovani a
> vysvetlovani :-) nastavit na svem notasu (WhoKnows :-) IP. Ale ze by sli
> az na MAC ?

Windows umoznuji zmenit adresu MAC primo u vlastnosti sitove karty
stejne lehce jako IP adresu.

> 	IP se da tipnout, odpozorovat ci trefit se do rozsahu (zase tolik
> moznosti neni :-). S MAC je TO IMHO trosku horsi (trefit se do mne zname
> :-).

Proc tipovat nebo se trefovat? Snifferem zjistim stejne snadno jak IP
adresy tak i MAC adresy.

> 	SuperProfika (ktery vi, ze si musi ziskat _spravnou_ MAC) jen tak
> nezastavite (ale trosku mu TO ztizim :-). Takove ty
> _obycejne_pyrotechniky_ timto zastavim. A o ty vetsinou jde (alespon mne
> :-).

Zastavite tim leda tak sekretarky, ktere ovsem nic nekaleho zkouset nebudou.

A kdyz nemate na tohle pak je lepsi a levnejsi pouzit nejakou VPN
implementaci kde zarucite zcela jasnou identitu pripojeneho klienta.

S pozdravem A. Koval