kvalitny PDF Viewer a PDF-"worker"

Vlastimil Ott linux na e-ott.info
Středa Září 22 14:47:10 CEST 2004

Petr Pisar napsal/a dne 22.09.2004 12:38:

> To ano, jenze vite, co se deje pote, co lpr obdrzi data, ktera ma
> vytisknout? Obvykle data posle filteru/preprocesoru (napr. apsfilter),
> ktery se pokusi uhodnout format dat (PS, plain text, png,...) a pomoci
> externich utilitek (neco2ps) prevede do PS. Takto ziskany PS se pak

Ano, to jsem mel na mysli. Tak to chapu.

> Ovsem pak nechapu, proc v acroreadu neni export do obrazku (bitmapy).

Treba je to raw bitmapa. Ktery format ma takovou strukturu? Nejblizsi je
tiff? Ten ma ale hlavicku, ne? V kazdem formatu jsou nejake udaje navic.
Mozna by tam mela byt funkce 'Export raw data', ale to by asi matlo...nevim.

> Az se dostanu k systemu, kde mam roota a je tam lp-system, vyzkousim a

Co ale cups? Ten ma lp kompatibilitu jenom kvuli zpetne vazbe, ne?

--vo

--

Vlastimil Ott
www.e-ott.info