DHCP

Kateřina Bubeníčková katerina.bubenickova na plbohnice.cz
Středa Září 22 14:55:08 CEST 2004

Ales Koval napsal(a):

> Windows umoznuji zmenit adresu MAC primo u vlastnosti sitove karty
> stejne lehce jako IP adresu.

To by me zajimalo jak. Jsem nucena pracovat taky na M$ win 98 a v
polozce sit-protokol TCP/IP-vlastnosti, kde se da
nastavit IP adresa, nic na  nastaveni MAC adresy neni. Ve vlastnostech
karty  se IP adresa nenastavuje a nic na nastaveni
mac adresy jsem taky nenasla.

Na druhe strane v linuxu to urcite nejak jde, myslim ifconfig hw class
address

--
Katerina Bubenickova