Mandrake nebo Fedora?

Zdenek Pizl z.p na linux-cd.cz
Středa Září 22 14:55:30 CEST 2004

On Wednesday 22 of September 2004 14:45, muad.dib wrote:
> kontoseparato na seznam.cz napsal(a):
> V práci mám nainstalovano Mandrake 10.0 Official a doma Fedoru Core 2,
> mohu tedy celkem pěkně posoudit
> obě distribuce z pohledu začínajícího uživatele.
>
> Mandrake 10.0: Nemám žádný problém, pomocí velmi intuitivního GUI jsem
> rozjel i sambu klienta a mám přístup na
> sdílené disky na serveru, podpora multimédií celkem dobrá.. (padalo mi
> xmms pri prehravani mp3), dobrý systém pro začátečníka.

Mandrake 10.0 je celkem OK, sice z nej mam porad dojem, ze testuji na
uzivatelich, ale po vychytani detskych nemoci je pouzitelny.

> Fedora Core2: Absolutne zadna podpora multimedii (nutno vse stahnout),
> nelze prepinat klavesnici v KDE (nutno nalinkovat soubory)

ano originalni FC2 je bez obvykle (mp3 a divx) multimedialni podpory. Chyba
klavesnice byla zpusobena prechodem z XFree86 na X.org, oprava prosla
konferenci bud jako manualni nebo i balickova oprava.

> Celkem vzato se mi system libi, az kdyz jsem nainstaloval aptget a
> spoooostu veci si upravil dle sveho, aby to fungovalo.

> Takze suma: Fedora rozhodne pro "pokrocilejsi uzivatele" co maj chut,
> silu a cas se vrtat v nastaveni, tak aby to fungovalo, jak ma.
> Rozhodne doporucuju pro Vas ucel Mandrake 10.0 Official

<prihrivanapolivcicka>
A nebo, pokud mate vuci Mandrake averzi, zkuste nektery z FC2 klonu, sezente
si PROLinuxFC2 z http://www.linux-cd.cz, ktery ma jak opravenou klavesnici,
pridanou multimedialni podporu a moznost pouzivat apt-get tak i vsechny
dostupne aktualizace. ;o)
</prihrivanapolivcicka>

--
Zdenek Pizl
Internetovy obchod s aktualizovanymi distribucemi GNU/Linuxu