Jak na linux na "verejnem" PC? (delsi)

Jindřich Kubát muad.dib na centrum.cz
Středa Září 22 18:05:17 CEST 2004

V St, 22. 09. 2004 v 13:47, Milos Prudek píše:

> 1. Zatim jsem nemel s zadnym internetovym obchodem problemy. Uvedete
> nejake konkretni priklady, prosim?

Mno já osobně mám problémy s internetbanking 24 od CSOB
Neni to size zalezitost OS, ale toho, ze to maji optimalizovano
pouze pro IE. Nelze tudis odesilat zadne prikazy. Bohuzel je toto beznou
praxi, ze stranky jsou optimalizovany ciste pro IE. Ceska Sporitelna
tusim podporuje mozzilu asi 3mesice. V CSOB jsem byl ujisten, ze se na
problemu usilovne pracuje a melo by to byt hotove na konci tohoto roku,
tak uvidime.
Jinak take moc nevidim k nasazeni Linuxu nejake vetsi problemy.
Dokonce i nove OpenOffice.org 1.1.2 maji mnohem lepsi podporu MS formatu
a z hlediska kompatibility uz tu takova prekazka neni.