Jak na linux na "verejnem" PC? (delsi)

Milos Prudek prudek na bvx.cz
Středa Září 22 15:47:43 CEST 2004

> Snad jsem pochopil dobře, ale když netušíte, co lidé přesně budou potřebovat
> udělat /připojit, prohlížet vytisknout apod./ šel bych do Windows. Linux na to není
> podle mého názoru zatím připravený (můj názor). Vždyť velká část
> internetových obchodů s Mozillou nebo Konquerorem nefunguje vůbec nebo jen
> částečně a sjou s tím problémy. (Hovořím z vlastní zkušenosti)

1. Zatim jsem nemel s zadnym internetovym obchodem problemy. Uvedete
nejake konkretni priklady, prosim?

2. Je krajne neopatrne nakupovat pres internet (s kreditni kartou!!!) na
PC, ktere nepatri Vam ale cizi firme, u ktere jste na navsteve. Bez
ohledu na operacni system. Kdyz bude na tom pocitaci nainstalovan
keylogger, tak vam SSL (TLS) nepomuze. I kdyz duverujete dane firme, ze
tam nema keylogger umyslne, nemuzete vedet zda pocitac neni cracknuty!
Psalo se o tom nejen v Chipu, ale i v publikacich typu "Pocitace pro
kazdeho" nebo i v Mlade Fronte, Hospodarskych novinach atd.

Z vyse uvedenych duvodu nesouhlasim s nazorem, ze radeji Windows. Na
druhe strane, kdyz tam puvodni tazatel da Windows, nejpozdeji za pul
roku od jejich instalace bude jeho motivace k prechodu na Linux mnohem,
mnohem vyssi...

--
Milos Prudek