mplayer, pentium M a zrychlene prehravani

David Rohleder davro na ics.muni.cz
Čtvrtek Září 23 01:17:30 CEST 2004

Jan Kasprzak <kas na fi.muni.cz> writes:

> David Rohleder wrote:
> : Tomáš Janoušek <tomi na nomi.cz> writes:
> :
> : > Zdravim,
> : >
> : > Wed, Sep 22, 2004 at 04:24:33PM +0200  Jan Kasprzak napsal:
> : >> 	Jak se mplayeru rekne aby pouzival RTC?
> : >
> : > Pokud neni jinak zkompilovan nebo nastaven, dela to sam, musi byt ale aspon
> : > 1024 v /proc/sys/dev/rtc/max-user-freq .
> :
> : Vetsinou si jinak sproste stezuje na vystupu, ze nema povolen RTC. Ale
> [...]

Ja bych to videl mozna opravdu na nejaky ten timeshift treba diky
NTP. Mplayer si bude myslet, ze nekde zaspal a bude se to snazit
dohnat, proto ten load vyskoci tak nahoru (nevim jak moc je to video
indexovane). Ale to je jenom takovy amatersky odhad.

Pokud ma NTP totiz hodiny spatne, tak se to nesnazi dohnat hned, ale
postupne se priblizuje po nejakych drobnych skocich.

Brno, Czech Republic