mplayer, pentium M a zrychlene prehravani

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Čtvrtek Září 23 10:04:49 CEST 2004

Thu, Sep 23, 2004 at 01:17:30AM +0200  David Rohleder napsal:
> Pokud ma NTP totiz hodiny spatne, tak se to nesnazi dohnat hned, ale
> postupne se priblizuje po nejakych drobnych skocich.

NTP nic nedohani, pokud se cas mirne lisi, nenastavi se okamzite, ale zavola
se funkce jadra, ktera provede nastaveni casu "s dohanenim". Pokud se vsak cas
lisi vice (a takove dohaneni by bylo v tom pripade poznat, coz je nezadouci,
viz co by asi delal mplayer), provede se skokove serizeni. Tohle ale tezko
muze nastavat na notebooku kazdych par minut....

--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/   tomi na nomi.cz :