SiS 7012 v KDE a XMMS

Ret - Timeless ret na timeless.cz
Čtvrtek Září 23 11:06:42 CEST 2004

Zdravim.

Chtel bych pozadat nekoho z vas zkusenych linuxovych odborniku o pomoc s
mym problem, ktery se tyka integrovane zvukove karty s chipem SiS 7012
(aspon doufam). Ve windows se k ni instaluji drivery SoundMAX.

Zvukovka se v systemu detekuje a patrne je i schopna vyluzovat
pozadovane zvuky, ale nejak se nemuzu poprat s XMMS. Pouzivam KDE a
pokud mam ve zvukovem systemu zvoleny nektery ze zvukovych serveru, KDE
hraje, ale XMMS pres vsechny me snahy o nastaveni tvrdi, ze neco je
spatne a nebo uz nekdo ZK pouziva. Pokud v KDE zvukovem systemu vypnu
pouzivani nektere ze zvukovych serveru (ALSA, OSS, vlakonovy OSS, ...),
pak XMMS funguje a to jak v rezimu OSS, tak i ALSA.

Hral jses si s tim uz nekolik hodin, ale uz me nic nenapada. Pri mych
pokusech mi tuhnul cely komp a kdyz jsem ho musel opakovane natvrdo
restartovat, tak se mi navic vzdycky nejak rozmrsilo nastaveni KDE a
jsem nakonec vymazal vsechny konfiguracni soubory a nastavil si KDE
radeji znovu. Mam slackware 10 s KDE 3.2

Please help.

[ret]