IDE DVD vypalovacka pres USB

Karel Dudasek karel.dudasek na vghur.army.cz
Čtvrtek Září 23 17:17:24 CEST 2004

On Thu, 23 Sep 2004, KubaZ wrote:
> Rekl bych, ze mezi HDD a vypalovackou je rozdil v ATAPI funkcich... myslite,
> ze to bude chodit? Nekde jsem cetl ze jo, jinde jsou zase problemy. A dale
> jestli byste mi mohli doporucit nejaky obchod, kde se da levne takove
> prislusenstvi dokoupit...
No, maji v nabidce i krabicky s funkci CD duplikatoru, takze si myslim, ze
by to chodit mohlo.
http://www.vipower.cz ---> http://www.tntrade.cz

A pozor na Levi a jeho odberatele, meli sice na webu uvedeno, ze jde o
krabicku i s kablikem, ale ten kablik nedodavali a priznavali, ze maji
chybu. Na druhou stranu musim, uznat, ze zbozi v Levi vzali zpet
a druhy prodejce byl natolik solidni, ze nez to poslal, tak se zeptal,
zda mam ten kablik a potom bez problemu vratil penize.
Nevim, zda to uz opravili.
                             Karel Dudasek