IDE DVD vypalovacka pres USB

KubaZ r.kubaz na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 17:56:05 CEST 2004

Dne čt 23. září 2004 17:17 Karel Dudasek napsal(a):

> No, maji v nabidce i krabicky s funkci CD duplikatoru, takze si myslim, ze
> by to chodit mohlo.
> http://www.vipower.cz ---> http://www.tntrade.cz

Diky, vypada to velice schopne (jen teda nevim, ty rozdily mezi temi bez a s
kabelem jsou fakt propastne...to jsou ty kabely tak drahe? :-/ )

Ted jen jeste zjistit, jestli to opravdu funguje, abych si to nekoupil a ono
to neslo. Prece jen jsem student :)

Mimochodem, jak se takova vypalovacka identifikuje v systemu, potazmo K3b?

                                 (_/