volba speciálnídistribuce/správce oken

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 17:48:07 CEST 2004

Dne čtvrtek, 23. září 2004 17:24 jste napsal(a):
> Vzhledem k výše uvedenému mám na distribuci následující
> požadavky:
>
>  * upřednostňuji ovládání počítače klávesnicí před ovládáním
>    myší (pokud možno jednoduché a dobře zdokumentované),

v KDE se daji nadefinovat klavesove zratky snad na vsechno.

>  * umožnění zvětšení obrazovky 2--4krát (čím víc, tím líp),

ctrl alt +
ctrl alt -

přepíná rozlišení s tím že zachová virtuální plochu (tedy nepřeskládá vám
ikony a neresizne okna). POužívám poměrně často s grafikou když se potřebuji
trefit do nějakého titěrného rožku.

>  * distribuce by neměla zabrat víc než 40 GB.

Bude velmi těžké se dostat přes tuto hranici. Kdybyste řekl 4GB, tak snad :-D

> Počítač budu používat pro běžnou práci (práce s dokumenty, sazba
> v TeXu, skenování tištěných materiálů, poslech hudby, záloha
> dat, _bezpečná_ práce na Internetu) v rámci této konfigurace:

Zkuste Mandrake 10 Official, ten je s multimediama velmi zadobře.

--

                        Jaroslav Lukesh
  This e-mail could not contain any viruses because I use Linux