RSS klient

Oak oak.brno na seznam.cz
Čtvrtek Září 23 22:29:15 CEST 2004

--
Dobrý den,

já vyzkoušel aKregator a líbil se mi, až na to že byl bugový a třeba se mi
stalo, že mi vymazal všechny pracně zadaný RSS kategorie.

Kromě toho nechápu moc význam RSS (alespoň pro dial-up-isty) čteček, když ty
aplikace co znám neumí rozumně ukládat články do caše či vůbec do rozumných
souborů (jako to umí třeba SiteScooper či wget)... Já bych chtěl číhnout kde
jsou nový články, vybrat ty ke stahování a přečíst si je až doma, off-line...
Ušla mi snad nějaká taková rozumná aplikace??

Zdraví,

Oak