RSS klient

Tomáš Janoušek tomi na nomi.cz
Pátek Září 24 09:58:39 CEST 2004

Zdravim,

Thu, Sep 23, 2004 at 10:29:15PM +0200  Oak napsal:
> Kromě toho nechápu moc význam RSS (alespoň pro dial-up-isty) čteček, když ty
> aplikace co znám neumí rozumně ukládat články do caše či vůbec do rozumných
> souborů (jako to umí třeba SiteScooper či wget)... Já bych chtěl číhnout kde
> jsou nový články, vybrat ty ke stahování a přečíst si je až doma, off-line...
> Ušla mi snad nějaká taková rozumná aplikace??

Nenapada me nic lepsiho, nez si otevrit mozillu a v liferey si poklikat na
ty clanky co chci, oni se mi naotviraji do tabu v mozille a pak si je po
odpojeni prectu. Prip. ta mozilla asi umi i nejaky offline rezim, ale o nem
nic nevim.

--
.---------    Tomáš Janoušek   a.k.a. Liskni_si    ---------.
: NOMI team, developer, http://tomi.nomi.cz/   tomi na nomi.cz :