Debian backports

Milan Keršláger milan.kerslager na pslib.cz
Sobota Září 25 19:15:10 CEST 2004

On Wed, Sep 22, 2004 at 03:14:40PM +0200, Jan Marek wrote:

> Alespon u unstable toto neni pravda, protoze bezpecnostni updaty
> jsou prece delany tvurci SW a zde obvykle byva vlastne zabaleny
> aktualni (a tedy uz opraveny) SW. Nevim presne, jak to je
> v testing, ale tise predpokladam, ze pokud se jedna
> o bezpecnostni update, pak je bude backportovan, nebo tam jde
> primo balicek z unstable...

Je videt, ze jste to *nikdy* nezkousel. Ja ano.

Tim padem jste zcela mimo misu a mrhate zde jen tim, co si "myslite".

A to je prave to nabozenstvi. Nepodlozene kecy a vasne.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz