vhodna distribuce

Jan Mrtynek mrtynek na panorama.sth.ac.at
Neděle Září 26 21:47:21 CEST 2004

> Pokud mne paměť neklame, tak SystemRescueCD je pro Captive NTFS
> připravené. Přebalování je popsáno v dokumentaci. Nabízí nejen textový
> režim, ale i fb. Mimo toho obsahuje ještě další nástroje. Neznám vaše
> další požadavky, ale třeba se vám bude hodit...
>
>   http://www.sysresccd.org/
mhmm. kouknu na to. kolega Peter Surda navrhuje routehat. tato distribuce
opravdu splnuje moje pozadavky, ale chybi dokumentace. takze si zkusim metodou
try-error napsat dokumentaci asi sam ;-)

> Slávek.
ianus

--
Jan Mrtynek <mrtynek na panorama.sth.ac.at>, Cellphone: +436503339321
We prefer to call a cat, a cat, and a GNU, a GNU. ;-)